Kırklareli Valisi Uğur Turan Hastalara Geçmiş Olsun Ziyaretinde Bulundu
Kırklareli Valisi Uğur Turan, hastaları ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini iletti ve sağlık durumları hakkında bilgi aldı. Sağlık ve şifa dilekleriyle destek oldu.
Kırklareli Valisi Uğur Turan, hastanede tedavi görmekte olan vatandaşları ziyaret ederek onların moral ve motivasyonlarını artırmayı amaçladı. Valilik tarafından gerçekleştirilen bu anlamlı ziyaret sırasında, hastaların durumu hakkında detaylı bilgiler almak ve onların ihtiyaçlarına doğrudan kulak vermek için hastaneye intikal etti.
Uğur Turan, Kırklareli Eğitim ve Araştırma Hastanesinde yatan hastaları tek tek ziyaret ederek, sağlık çalışanlarından hastaların genel durumu hakkında bilgi aldı. Ayrıca, İl Sağlık Müdürü Çiğdem Cerit ve hastane başhekimi Zeliha Türkyılmaz ile görüşerek hastane hizmetleri ve patient memnuniyeti konularında değerlendirmelerde bulundu.
Hastalar ve Aileleriyle Görüşme
Vali Turan, hastalara geçmiş olsun dileklerini ileterek, sağlık çalışanlarının özverili çalışmalarını takdir etti. Hasta yakınlarının da taleplerini sabır ve ilgiyle dinleyen Turan, onların ihtiyaçlarına hızlı çözümler sunulması için gerekli talimatları verdi. Ayrıca, hastane ortamının hijyen ve güvenlik standartlarına uygun olduğunu görmekten memnuniyet duyduğunu ifade etti.
Vali Turan’ın Ziyaret Geleneği
Vali Uğur Turan, her fırsatta hastane ziyaretleri gerçekleştirmekte ve vatandaşların sağlık hizmetlerinden memnuniyetlerini yerinde gözlemlemektedir. Bu ziyaretler, hem sağlık çalışanlarına moral kaynağı olmakta hem de vatandaşların ihtiyaç ve beklentilerinin yerinde tespiti açısından büyük önem taşımaktadır.
Son olarak, Turan, hastane personeline teşekkür ederek, sağlık hizmetlerinin daha da geliştirilmesi ve vatandaşlara en iyi şekilde sunulması adına çalışmaların devam edeceğini belirtti. Bu ziyaret, toplum sağlığına verilen önemin ve devletin vatandaşlara olan ilgisinin önemli bir göstergesidir.