Kayserispor’un Hakem Kararlarına Tepkisi: Ümit Öztürk ve VAR’a Dair Resmi Başvuru İnceleniyor
Kayserispor’un hakem kararlarına tepki ve Ümit Öztürk ile VAR’a dair resmi başvuru incelemesi. Olayın ayrıntıları ve süreci özetleniyor.
Trendyol Süper Lig’in 24. haftasında Kayserispor, zorlu deplasmanda Natura Dünyası Gençlerbirliği ile 0-0 berabere kaldı. İç Anadolu ekibi, maç sonunda yaptığı açıklamada hakem Ümit Öztürk ve VAR ekibinin kararlarının maçın akışını kökten değiştirdiğini savundu.
Kayserispor, Gençlerbirliği karşısında elde ettiği puanın hakem kararlarıyla gölgelendiğini ifade ederek, “Kayserispor olarak sahada alın terimizle kazandığımız mücadele, hakem kararlarıyla yok sayıldı,” şeklinde açıklama yayımladı. Özellikle maçta verilen ofsayt kararının, hiçbir futbol aklıyla izah edilemeyecek nitelikte olduğunu ve takımın hanesine yazılması gereken 3 puanın gasp edildiğini belirtti.
İlk açıklamada“KAYSERİ MASA BAŞINDA PUAN KAYBETMEYE RAZI DEĞİL” ifadesi öne çıktı. Kamuoyuna duyurulan metinde, VAR sistemi hatalarının azaltılması gerektiği, hatanın büyütülmemesi gerektiği vurgulandı. Türkiye Futbol Federasyonu’na resmi başvuru yapılacağını ifade eden Kayserispor, VAR kayıtlarının kamuoyu ile paylaşılmasını talep ettiğini belirtti. Ayrıca hakem performansının üst düzeyde incelenmesini isteyen camia, Türk futbolunda adaletin herkes için gerekli olduğuna dikkat çekti. Bugün Kayserispor’a yapılan haksızlığın, yarın başka bir kulübün başına gelebileceği uyarısı da metinde yer aldı.
Kaynak ve haberin orijinali Haberler.com üzerinden paylaşıldı.