Köyceğiz Ortaokulu, Dijital Dergi Yarışmasında İl Üçüncülüğüne İmza Attı
Köyceğiz Ortaokulu, Dijital Dergi Yarışması’nda il üçüncülüğünü kazanarak yaratıcı ve teknik başarısını kanıtladı.
Köyceğiz ilçesindeki Köyceğiz Ortaokulu, Milli Eğitim Bakanlığı’nın yürüttüğü ve Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nce organize edilen “Dilimizin Zenginlikleri” projesi kapsamında gerçekleştirilen “Dijital Dergi” temalı yarışmada il üçüncüsü olarak dikkat çekti.
Okul yönetimi, öğretmenler ve öğrenciler, dereceyi bugün elde ettikleri dergiyi ve hediyelerini takdim etmek üzere İlçe Milli Eğitim Müdürü Taner Şen’i makamında ziyaret etti. Görüşmede, öğrencilerin ve öğretmenlerin başarıları övüldü; yarışmada elde edilen başarıya ilişkin teşekkürler ifade edildi.
İlçe Milli Eğitim Müdürü Taner Şen, Köyceğiz Ortaokulu’nun üçüncülük başarısını tebrik ederek, başarılarının artarak sürmesini diledi. Bu önemli başarıya ilişkin haberler, ilgili kurumlar tarafından paylaşılmaya devam ediyor.