Konya’da Otizm Farkındalığı İçin Büyükşehir’in Işıkla Desteklediği Şehir Projesi
Konya’da Otizm farkındalığı için Büyükşehir’in Işıkla Desteklediği Şehir Projesiyle farkındalık ve kapsayıcılık vurgulanıyor; toplum için umut ve dayanışma mesajı.
Dünya Otizm Farkındalık Günü kapsamında Konya Büyükşehir Belediyesi, şehir genelinde önemli bir farkındalık çalışmasına imza attı. Belediye, otizme dair bilinç oluşturmak amacıyla simge mekanları mavi renkle ışıklandırdı. Konya Stadyumu, Bilim Merkezi ve Tropikal Kelebek Bahçesi gibi noktalarda enerjiyle dolu bir görüntü yakalanırken, bu mekânlar vatandaşların dikkatini çekti.
Şehrin genelinde yaya geçitleri de verilen mavi ışıkla aydınlatılarak toplumsal duyarlılık artırıldı. Ayrıca Zindankale Otoparkı’ndaki dev LED ekran üzerinden otizme dikkat çekici bir farkındalık videosu yayınlandı. Gün boyunca süren bu görsel ve dijital paylaşımlar, topluma kapsayıcı bir şehir vizyonu mesajını güçlendirdi.
Bu çalışmalar, Konya’nın engelsiz ve kapsayıcı bir şehir olma hedefini destekledi ve belediyenin sosyal sorumluluk alanındaki öncü rolünü bir kez daha ortaya koydu.
