İdil Fotoğraf Kulübü, Şanlıurfa’da İki Prestijli Ödülle Taçlandı
İdil Fotoğraf Kulübü, Şanlıurfa’da iki prestijli ödülle taçlandı. Başarıya giden yol, yaratıcı karelerle dolu bir öykü.
İstanbul’daki Kültür Yolu Festivali kapsamında düzenlenen dev foto maratonunda İlka isimli usta yarışmacılarla boy gösteren İdil Fotoğraf Kulübü, Şanlıurfa’nın zengin kültürel mirasını karelerine taşıyarak iki önemli ödüle ulaşmayı başardı. Şanlıurfa Foto Maratonu’ndan dönen ekip, Fatma Saka’nın üçüncülük ödülü ve Ahmet Özdemir’in sergileme ödülüyle başarı grafiğini zirveye taşıdı.
Kurulduğu günden bu yana pek çok başarının altına imza atan kulüp, yaklaşık 80 üyeye sahip olup düzenli eğitimlerle kendini geliştirmeye devam ediyor. Yönetici Mecit Çevrim, şu sözlerle duruşlarını özetledi: “Bu topraklarda farklılıkları ortaya çıkarmak, dünyaya farklı bir bakış açısı sunan bireyler yetiştirmek için zorlu bir mücadele verdik. Ulusal düzeye ulaşan güçlü bir kurumsal kimlik kazandık. İdilli hemşerilerimizin desteğini bekliyoruz ve yakın zamanda ilçemize yeni bir foto maratonu getirerek Türkiye genelinden yüzlerce sanatçıyla buluşmayı hedefliyoruz.”
Kaynaklar: İhlas Haber Ajansı, Haberler.com