Terra Sanat Söyleşileri Kapanışında Oda Müziğiyle Noktayı Koydu
Terra Sanat Söyleşileri kapanışında oda müziğiyle zarif bir final: etkileyici sohbetler, keyifli notalar ve düşünce dolu anlar.
Terra Sanat Söyleşileri, çağdaş sanat pratiklerine farklı bir bakış sunarken kültür-sanat sezonunu oda müziği performansıyla tamamladı. Kapanışta konuşan Yunus Emre Enstitüsü Koordinatörü Merve Işık Efe, ekibe teşekkürlerini iletti ve sanatsal emeğin altını çizdi: Tera Sanat’ta çalışıp emek veren herkese minnettarım.
Müzikten edebiyata kadar uzanan zengin bir içerik yelpazesini barındıran Terra Sanat Söyleşileri, sezonu Türkiye’nin önde gelen oda müziği topluluklarından Nemeth Quartet’in Beyoğlu’ndaki konseriyle taçlandırdı. Grup dinleyicilere Manastır Türküsü, Drama Köprüsü ve Karahisar Kalesi gibi ezgileri sundu. Kemanda Gülen Ege Serter ve Şeniz Serter, viyolada Pınar Basalak ile çelloda Mutlu Varlık Kocaili’nin yer aldığı ekip, çeşitli ülkelerin farklı şehirlerinde dinleyicilere ulaştı.
Etkinlikte konuşan Merve Işık Efe, geçen aylarda ekolojik sanat, seramik ve minyatür gibi farklı yaklaşımları da ele aldıklarını belirtti. Sanatın sinemadaki yansımalarını tartıştıklarını hatırlatan Efe, oda müziği deneyiminin de izleyicilere değerli anlar yaşatacağını ifade etti: Tera Sanat’ta emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ederim.
İSTANBUL
Kaynaklar: İhlas Haber Ajansı, Haberler.com