Survivor 2026: Eleme Düellosunun Ardından Kimin Elendiği Netleşti
Survivor 2026 Eleme Düellosunun Ardından Kimin Elendiğini ve yarışmanın son gelişmelerini hızlıca özetleyen sürükleyici analiz.
Survivor’da finale doğru yolculuk sürerken bu hafta heyecan zirveye çıktı. 10 Mayıs pazar günü yayımlanan bölümde eleme düellosu heyecanı yaşandı ve bu hafta bir aday daha yarışmadan ayrıldı. Potaya giren yarışmacılar arasında Nagihan, Seda, Beyza ve Sude vardı. Yeni sistemde ilk olarak düelloda karşı karşıya gelen bu dört yarışmacı, performanslarına göre sıralandı ve düelloyu geçemeyenler kader konseyinde oylamaya kaldı.
Oyun sonucunda en az oyu alan yarışmacı ise Survivor 2026 yolculuğunu burada sonlandırdı ve hayallerine veda etti. Peki 10 Mayıs’taki elenen yarışmacı Seda mıydı, yoksa Beyza mı? Detaylar haberin devamında.
Güncel gelişme: Bu hafta eleme potasına giren isimler arasında Seda, Beyza, Nagihan ve Sude bulunuyordu; dört yarışmacı düelloda mücadele etti ve oylama sonunda Seda Survivor’dan ayrıldı. Böylece Seda’nın yarışma macerası sona erdi ve izleyenler finale bir adım daha yaklaşırken heyecan da arttı.
Kaynak: Ensonhaber Haber Merkezi