Sivasspor, Rey Manaj ile 3.5 Yıllık Anlaştı: Resmi Sözleşme İmzalandı
Sivasspor, Rey Manaj ile 3.5 yıllık sözleşme imzaladı. Transferin ayrıntıları ve takım kadrosuna etkileri haberimizin tamamında.
Rey Manaj, golcü performansıyla tanınan bir oyuncu olarak kısa bir aranın ardından Türkiye’deki kariyerine yeniden yön veriyor. 3.5 Yıllık Sözleşme çerçevesinde Sivasspor, eski Arnavut futbolcusuyla anlaşmaya vardı ve bu transfer resmen açıklandı.
Kulübün Vali Lütfullah Bilgin Tesisleri’ndeki törende, Başkan Burak Özçoban‘ın da katılımıyla düzenlenen imza töreninde Manaj, kırmızı-beyazlı renklere bağlayan sözleşmeye imza attı. RESMİ SÖZLEŞMEYİ İMZALADI ifadesiyle transfer tamamlandı.
Geçmişte Sivasspor formasıyla gösterdiği performansla dikkatleri üzerine çeken Manaj, bu sezona dair hazırlıklarını sürdürüyor. Manaj’ın Sivasspor için oynadığı 63 resmi karşılaşmada 34 gol ve 7 asist kaydettiğini hatırlatan bilgi, takım kariyeri açısından vurgu yapılıyor.