Saran’dan Tribünlere Teşekkür: Tekrar Birlikte Şampiyonluğa
Saran’dan tribünlere teşekkür mesajı ve birlik vurgusu: Şampiyonluğa giden yolda tekrar beraber ilerliyoruz.
Alanyaspor deplasmanında alınan galibiyet sonrası Fenerbahçe Başkanı Sadettin Saran, maçın ardından tribünlere yöneldi ve taraftara sıcak mesajlar iletti. Saran, sahadan ayrılmadan önce destek veren sarı-lacivertli taraftarların yanına giderek teşekkürlerini sundu.
“Siz olmasanız bu maç kazanılmazdı. Hep birlikte şampiyonluk yolunda ilerleyeceğiz” diyerek tribünlere seslenen Başkan, birlik ve beraberlik vurgusunu ön plana çıkardı. Sözleri, maç sonundaki coşku ve moral yükseliğini daha da güçlendirdi.
Güncel konuşmada birliktelik temasını öne çıkaran Saran, sezonun geri kalanında hedefin aynı kararlı duruşla sürdürülmesi gerektiğini ifade etti. Haberin detayı Haberler.com tarafından Alper Kızıltepe imzasıyla paylaşıldı.