Sağlık ve Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan’ın Selimiye Kampüsü İftarında Sağlık Sistemine Övgü
Sağlık ve Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan’ın Selimiye Kampüsü İftarında sağlık sistemine övgü ve gönüllü dayanışma mesajı
Sağlık Bilimleri Üniversitesi Selimiye Kampüsü’nde düzenlenen iftarda konuşan Vedat Işıkhan, sağlık sistemiyle ilgili övgülerini dile getirdi. Bakan, mevcut modelin dünyanın örnek aldığı bir düzeye ulaştığını belirterek, hastanelerin artık otel konforunda hizmet verdiğini vurguladı ve bu süreçte öğrencilerin geleceğin sağlık ordusunun önemli üyeleri olacağına işaret etti.
İftar programına, üniversite Rektörü Kemal Aydın ile öğretim görevlileri ve öğrenciler katıldı. Işıkhan, sosyal güvenlik reformlarıyla sağlık ve sosyal güvenlik hizmetlerinin model alınan ülkeler seviyesine yükseldiğini ifade etti. Öğrencilere, sağlık sistemi içinde çalışmalarını sürdürmeleri dileğini iletti ve bu gururu paylaşan hocalarıyla birlikte kampüslerin farklı coğrafyalarda da varlık gösterdiğini söyledi.
Rektör Kemalettin Aydın ise Ramazan’ın manevi atmosferinde 20 gündür süren iftar programını en büyük buluşma olarak nitelendirdi. Üniversitenin Türkiye’nin çeşitli bölgelerinde ve yurt dışı tesislerinde hizmet verdiğini aktaran Aydın, bu süreçte katılımcı öğrenci sayısının da beş bin civarına ulaştığını belirtti. Cumhurbaşkanı ekibinin talimatıyla gerçekleştirilen bu etkinlikte gençlerin görüş ve hislerinin sıcaklığı gözlerden okunuyordu. İftarın, Ramazan’ın bereketini ve kardeşlik duygusunu pekiştirdiğini ifade eden Aydın, bu tür birlikteliklerin geleceğe dair umutları güçlendirdiğini kaydet.
Kaynak: Demirören Haber Ajansı