Rami Kütüphanesi Üç Yılda Büyüyen Kültür ve Buluşma Noktası
Rami Kütüphanesi: Üç yılda büyüyen kültür ve buluşma noktası; keşif dolu raflar, etkinlikler ve toplulukla güçlenen okuma deneyimi.
İstanbul’un en büyük kütüphanesi olarak konumlanan Rami Kütüphanesi, 3. yılını doldururken yaşamın içindeki bir kültür ve buluşma merkezi olarak öne çıkıyor. Bakan Mehmet Nuri Ersoy, projenin mimarisi, hizmet anlayışı ve sunduğu imkanlarla her yaştan ziyaretçinin yoğun ilgisini çeken bir mekan haline geldiğini vurguladı.
Ersoy’un paylaşımlarında, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın hizmete sunduğu bu kütüphanenin kısa sürede İstanbul’un en yoğun ilgi gören kültür merkezlerinden biri haline geldiğine dikkat çekildi. 3 yıl içinde 7,7 milyonu aşkın ziyaretçi, 2,9 milyar etkileşim, 8 bin 36 etkinlik ve 2 milyonun üzerinde katılımcı gibi rakamlar öne çıktı. Ayrıca 302 bin ödünç kitap bu dönemde kütüphaneden using olarak kullanıldı.
Konferanslar, sergiler, çalıştaylar, sinema ve konserler gibi çeşitli etkinlikler, Rami Kütüphanesi’nin nasıl yaşanır bir merkez haline geldiğini gözler önüne serdi. Bakanlığımız Kütüphaneler ve Yayımlar Genel Müdürlüğü ile emeği geçen herkese teşekkür edildi.