Paris Gezisi Sonrası Ünlü Çift İstanbul’a Döndü: Yorgunluk Gözlerden Okundu
Paris gezisi sonrası ünlü çift İstanbul’a döndü; yorgunluk gözlerden okunuyor, tatlı anılarla dolu kısa bir geri dönüş.
Ünlü şarkıcı Mert Demir ile oyuncu Serenay Sarıkaya, iki yıldır birlikte olan bir çifttir. PARİS’E GİTTİLER ve yılın son günlerini Fransa’nın başkenti Paris’te karşılayıp geri dönüş yolculuğuna çıktılar. İstanbul’a dönüşlerinde, Paris kaçamağı sonrasında kendilerini görüntüleyen gazetecilere kısa açıklamalarda bulundular.
Uçuştaki rötar nedeniyle yolculuklarının uzadığını belirten Serenay Sarıkaya ile Mert Demir, yaşadıkları yorgunluğu da sözlerine ekledi. Demir, yaptığı açıklamada:
“Paris’ten geldik. Gerçekten çok yorgunuz, rötar yedik. Rezalet bir haldeyiz. Ben gerçekten çok yorgunum.”

Bu samimi paylaşım, çiftin Paris gezisinden sonra İstanbul Havalimanı’ndaki sade görüntülerine yansıdı. Haberin devamı Ensonhaber kaynağından alınmıştır.