Oktay Çubuk’un Sağlık Mücadelesinin Ardından Gelen İyileşme Müjdesi
Oktay Çubuk’un sağlık mücadelesinin ardından gelen iyileşme müjdesiyle umut dolu bir haber ve sürecin ayrıntıları
Lizbon’da aniden rahatsızlanan ünlü oyuncu Oktay Çubuk, yoğun bakım sürecinin ardından bugün sevindirici bir haberle gündeme geldi. Yaşanan sağlık problemi nedeniyle hastaneye kaldırılan ve kalbi durma noktasına gelen oyuncunun ilk müdahalesi spor salonunda gerçekleştirilmişti. Ardından ekiplerin müdahalesiyle yeniden hayata döndürülen Çubuk, yoğun bakımdan normale geçiş yaparak tedavisini sürdürdü.
Bir süreliğine hastanede kalan ve durumu stabil hale gelen Çubuk, normal servise çıkarılarak tedavi sürecine devam etti. Kısa süre önce paylaştığı mesajında sağlık durumunun iyiye gittiğini belirten oyuncu, hastanede daha bir süre konaklayacağını ifade etmişti: Bir süre daha hastanedeyim. Mesajlarınız ve iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.
GÜN GEÇTİKÇE DURUMUM İYİLEŞİYOR Açıklamalarıyla durumunu yakından paylaşan Çubuk, süreç boyunca sağlık durumunun giderek düzelmeye başladığını söyledi. Yakında taburcu olmayı ve evinde, köpeğiyle ve dostlarıyla vakit geçirmeyi dört gözle beklediğini belirtti.
OPERASYON BAŞARILI GEÇTİ Bugün yapılan paylaşımda, Çubuk’tan sevindirici haber geldi: operasyonun başarılı geçtiğini ve her şeyin yolunda olduğunu ifade eden oyuncu, yakın zamanda taburculuk için sabırsızlandığını belirtti. Destekleri için hayranlarına ve sevenlerine teşekkür eden Çubuk, iyileşme sürecinin devam edeceğini söyledi.
Kaynak: Haberler.com