Muğlaspor 2. Lig Şampiyonu: 1. Lig’e Yükseliş Kutlaması ve Şehrin Coşkusu
Muğlaspor 2. Lig şampiyonluğu ve 1. Lig’e yükseliş kutlamasıyla Muğla’da coşku, gurur ve heyecan dolu anlar.
Muğlaspor, sezonu zirvede tamamlayarak TFF 2. Lig’den bir üst lige çıkışını resmen ilan etti. Yeşil-beyazlı camia, yarın gerçekleşecek görkemli bir programla şampiyonluk kupasını takdim alacak ve bu gururu taraftarlarıyla paylaşacak. Resmi duyuruda, kutlamaların nasıl ilerleyeceği ayrıntılı olarak aktarıldı.
Programa göre saat 17.30’da takım ve yönetim kurulu kulübün önünden üstü açık otobüsle şehir turuna başlayacak. Tur boyunca Muğla’nın dört bir yanından gelen sevenler selamlanacak ve kutlama coşkusu sokaklara taşınacak. Şehir turunun ana rotası kent merkezindeki buluşma noktaları üzerinden ilerleyecek ve Kutlama gecesinin ana merkezi olarak Menteşe ilçesindeki Açık Oto Pazarı alanı belirlendi.
Saat 19.30’da başlayacak resmi tören kapsamında futbolcular tek tek sahnede yerlerini alacak ve kutlama konuşmaları ile kupa seremonisi gerçekleştirilecek. Ardından muhteşem bir kapanış için Simge Sağın sahnede olacak ve gece, saat 24.00’te sona erecek. Bu özel gün, Muğlaspor taraftarları için büyük bir gurur ve şehir için unutulmaz bir an olarak kayda geçecek.