Kayserispor’da Olağanüstü Genel Kurul Kararı ve Yeniden Yapılanma Planı
Kayserispor’da Olağanüstü Genel Kurul kararı ve yeniden yapılanma planı: kulübün geleceğe yönelik önemli adımları, yenilikler ve hedefler.
Galatasaray’ın liderliğini sürdürdüğü Süper Lig sezonunda Kayserispor, üst üste aldığı mağlubiyetlerle gündeme geldi. 2026 yılında oynadığı üç karşılaşmada da sahadan yenik ayrılan sarı-kırmızılı ekip, kongre sürecine girme kararı aldı.
Kayserispor’da Olağanüstü Genel Kurul Kararı Kulüp Başkanı Nurettin Açıkalın, mali ve sportive alanda istikrarı sağlamak amacıyla olağanüstü genel kurul sürecini başlattıklarını açıkladı. Sosyal medya üzerinden yayımlanan mesajda, kulübün ayakları sağlam bir zemine oturtulması için gerekli adımların atıldığı, -transfer yasağı ve FIFA dosyaları gibi konulara değinildi. Bu süreçte amaç, kalıcı bir altyapı ve kendi kaynaklarına dayalı finansal güçlenme hedefleriyle hareket etmek olarak belirtildi.
Paylaşımda, teknik direktörler ve sportif direktörün belirlediği hedefler doğrultusunda gerekli imkanların oluşturulduğu, satış gelirleri ve değer üreten bir sistemi kurmayı amaçlayan bir yol haritası çizildi.
Yapılan açıklamada, tüketen değil, üreten bir kulüp vizyonu vurgulanarak, kulübün öz kaynakları ile finansal istikrarını güçlendirmeye yönelik çalışmaların sürdüğü ifade edildi. Altyapı ve futbolcu kaynaklarının finansal sürdürülebilirlik açısından kilit bir rol oynadığına dikkat çekildi.
Yönetim, kurumsal bir yaklaşım ve idari planlama içinde hareket ettiklerini belirtirken, başarının ya da başarısızlığın kimselere değil, kulübün tüm paydaşlarına ait olduğuna dair inançlarını yineledi. Ayrıca şehir birlikteliğini ve ortak aklı devreye sokarak Kayserispor’a yeni bir heyecan ve enerji kazandırmak amacıyla seçimli olağanüstü genel kurul kararı alındığını belirtti. Detaylar ise ilerleyen süreçte kamuoyu ile paylaşılacaktır.
Kayseri halkı ve hemşerileri, bu süreçte katkı sunmaya ve Kayserispor’un geleceğinde söz ve karar sahibi olmaya çağrıldı.