Kayseri için 800 Yataklı Yeni Hastane Projesinin 2026 Yatırım Programına Dahil Edilmesi
Kayseri için 800 yataklı yeni hastane projesi, 2026 yatırım programına dahil edilerek sağlık hizmetlerinde kapasite ve erişimde önemli bir artış öngörüyor.
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, Erciyes Üniversitesi (ERÜ) Tıp Fakültesi bünyesinde planlanan 800 yataklı hastane projesinin 2026 yılı yatırım programına alındığını duyurdu. Şehir olarak sağlık alanında bölgesel bir merkez olma hedefinde kararlı ilerlediklerini belirten Büyükkılıç, bu önemli adımı Kayseri’nin sağlık vizyonuna önemli bir katkı olarak nitelendirdi.
Projenin onay süreçlerinde ısrarla yanlarında olan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan başta olmak üzere, AK Parti Genel Başkan Vekili Mustafa Elitaş, Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu ve Cumhurbaşkanlığı Strateji ve Bütçe Başkanımız İbrahim Şenel’e teşekkür eden Büyükkılıç, 800 yatak kapasiteli modern hastanenin sadece Kayseri’ye değil, çevre illere de hizmet vereceğini sözlerine ekledi.