KATSEYE Üyesi Manon Bannerman’ın Grubundan Ayrılışı ve Sosyal Medya Değişiklikleri
KATSEYE Üyesi Manon Bannerman’ın grubundan ayrılışı ve sosyal medya değişiklikleriyle ilgili güncel haber analizleri.
Küresel pop grubu KATSEYE’nin bünyesinde yer alan Manon Bannerman, son dönemde grup aktivitelerinden çekildiğini açıkladı ve bu durum sosyal medya paylaşımlarında da yankı buldu. Uzun süredir sahnelerde görünmeyen sanatçının Weverse üzerinden hayranlarına teşekkür eden bir mesaj paylaşması, destek verenlere minnettarlığını ifade etmesiyle dikkat çekti. Aynı zamanda şirketle olumlu görüşmeler yürüttüğünü belirterek iyi hissettiğini dile getirdi.
GRUBUN BİYOGRAFİSİNDEN ÇIKARILMASI Hızla yayılan bir gelişme de Bannerman’ın Instagram biyografisindeki değişiklik oldu. Ünlü ismin biyografisinden KATSEYE ifadesinin kaldırılıp yerine sadece “mademoiselle manzanita” ifadesinin yazılması, hayranlar tarafından fark edildi. Bu adımlar, grubun yeni müzik projelerine hazırlanması süreciyle bir paralellik gösterdi. KATSEYE’nin kısa süre önce “Pinky Up” şarkısının klibi için paylaştığı ilk tanıtım videosuyla, Bannerman’ın grup etkinliklerinden çekilmesinin ardından yapılan çalışmalar arasında bağ kuruldu.
Manon Bannerman’ın grup faaliyetlerine ara verdiği, sağlık nedeniyle olduğu yönündeki açıklamalarla paylaşılmıştı; fakat son gelişmeler ışığında alternatif yorumlar ortaya çıktı ve bazı hayranlar sanatçının grupla yollarını tamamen ayırdığını belirtiyor. Bu gelişmeler, sanatçının kariyerine nasıl devam edeceğine dair merakları artırdı.
Kaynak: Haberler.com