İrem Derici: Sahnede ve Sahneden Sonra Fevri Tutumlar Üzerine Açıklamalar
İrem Derici’nin sahnede ve sahneden sonra fevri tutumlar üzerine yaptığı açıklamaların derinlemesine analizi ve etkileyici yorumları.
İrem Derici, geçtiğimiz gün Kıbrıs’ta konser verdi ve hayranlarıyla buluştu. Konserin ardından basın mensuplarının sorularını yanıtlayan şarkıcı, gündeme damgasını vuran ifadelerini yeniden gündeme taşıdı. “FEVRİYİM” sözleriyle başlayan sohbetinde, açık sözlülüğünün zaman zaman zelil olabileceğini kabul etti. “Çok açık sözlülüğünüz yüzünden pişman olduğunuz oluyor mu?” sorusuna ise şu yanıtı verdi: “Pişman oluyorum. Koç burcuyum ve fevri hareketlerimiz var. Astrolojiye çok da inanmasam da, eskiden olduğundan daha sakinleşmiş bir İrem var.” Ayrıca “KÜFÜRÜ AZALTTIM” diyerek sözlerini sürdürdü ve “Küfür kafi çok azaldı. Evde sürekli gelen kağıtlar, biri sosyal medyadan hakaret etmiş diye… Çok pişmanım, para kazanıyor olmam bile yetmiyor. Üç dava daha var. Gereksiz tepkiler veriyoruz; birine karşı olduğumuz anda anında öfke patlıyor. Artık böyle kadın olmak istemiyorum.” ifadesini paylaştı.
Kaynak: Ensonhaber Haber Merkezi
Kaynak : Ensonhaber
