İbrahim Yıldız’ın Vefatı Sonrası Duygusal Tepkiler ve Setten Gelen Açıklamalar
İbrahim Yıldız’ın vefatı sonrası duygusal tepkiler ve setten gelen açıklamalarla samimi bir analiz.
İbrahim Yıldız’ın acı haberinin ardından sevenleri ve çalışma arkadaşları yasa boğuldu. Oyuncunun yoğun bakım süreci geçtiğimiz aylarda sonuçsuz kaldı ve nihayet hayatını kaybetmesiyle cenaze hazırlıkları başladı. Törene katılanlar arasında Alina Boz, Caner Topçu ve Sümeyye Aydoğan dikkat çekti; Rabia Soytürk ise tören sonrası duygularını paylaşırken gözyaşlarını tutamadı. Daha sonrasında paylaşılan bazı fotoğraflar ise sosyal medyada tartışmalara yol açtı.
“ÇOK SEVERDİM” notuyla yapılan açıklamaların ardından Rabia Soytürk, İkinci sayfa üzerinden konuştu ve şu ifadeleri dile getirdi: “Biraz kötü şeyler yazıldı, çizildi. Bunları konuşmak hiç iç acıcı değil ama bazı şeyleri galiba söylemek gerekiyor, anlatmak gerekiyor ki… Ben evet cenazeye gittim, kendisi çok severek çalıştığım bir arkadaştı.”
“ÜZÜLÜYORUZ” şeklinde devam eden açıklamada Soytürk, duygularını şu sözlerle açıkladı: “Elbette üzülüyoruz, ateş düştüğü yeri yakıyor; ailesinin yaşadıklarını anlamaya çalışıyoruz ama bizler de üzülüyoruz. Makyajlı olarak ya da sade halde alakalı olmayan yorumlar kimseye yakışmıyor. Set aralarında kısa bir yemek molasında bile koşturduğumuz cenazeye böyle bir ortamla katıldık; kostüm, saç ve makyajla sahneye dönmek zorunda kaldım.”

“PARA KAZANIYORUZ” başlığıyla devam eden mesajında Soytürk, o gün paylaşılan fotoğrafın bir para kazanma amacı taşımadığını belirtti: “Sosyal medya hesabını bizim yönetmediğimiz ve bu tür paylaşımlardan gelir elde edildiğini söyleyenler var. Dizi çekimlerimizi değiştiremeyebiliyoruz; bazı durumları da değiştiremiyoruz. Hiç kimsenin acısını istismar etmesini doğru bulmuyoruz.”
Kaynak: Ensonhaber Haber Merkezi