İbrahim Tatlıses’e Yoğun Bakımda Anlık Gerginlik ve Aileden Yapılan Açıklama
İbrahim Tatlıses’in yoğun bakımda anlık gerginliği ve aileden yapılan açıklama ile gelişmeler özetleniyor.
İstanbul’daki evinde ani bir rahatsızlık geçiren İbrahim Tatlıses, hızlı bir şekilde yoğun bakıma kaldırıldı. Ailesi ve sevenleri endişeyle hastaneye akın ederken, olayın ayrıntılarıyla ilgili olarak gelini Yasemin Şefkatli sosyal medya üzerinden açıklama yaptı.
“O sırada dedesi de rahatsızlandı” şeklinde öne çıkan ifadelerle başlayan açıklamada, Tatlıses’in torunu Ayel’in kalp sorunuyla uzun bir yolculuğa çıktığı hatırlatıldı. Ayel’in durumu nedeniyle anne Yasemin Şefkatli’nin hastanede bulunduğu süreçte, “Ayel’in kontrolü vardı, dedesi rahatsızlandı” notlarıyla birlikte ailenin dayanışması vurgulandı.
Şefkatli’nin paylaşımında, “Dün garip bir gün geçirdik; buralarda olamadık ama şükür ki ailemizin her ferdi sağlıklı ve iyi. İnşallah daha da iyi olacaklar.” sözleriyle, Ayel’in kardiyoloji kontrolü sırasında yaşanan olaylar ve ileriki süreçte neler olması gerektiğine dair sohbetler de yer aldı. Ailenin birbirine güç verdiğini belirten açıklamada, “biz bu yolun savaşçısıyız” ifadesiyle dayanışmanın önemi vurgulanıyor.

Yasemin Şefkatli, oğlunun hastanedeki videosunu paylaşırken; “O ciddiyetin olgunluğun… Bana güç veriyorsun be çocuk” gibi sözlerle duygularını dile getirdi. “Dün garip bir gün geçirdik, ama hep birlikte daha da güçleniyoruz” mesajı, ailenin birlikte hareket etme kararlılığını gösterdi.
Kaynak: Ensonhaber Haber Merkezi