Galatasaray Gaziantep FK Maçıyla Sıcakta Isıtıcı Krizi Gündemde: Yoğun Tepkiler ve Yetersiz Performans
Galatasaray–Gaziantep FK maçında sıcak hava ve isıtıcı krizi tartışılıyor; yoğun tepkiler ve yetersiz performans gündemde.
Galatasaray, Trendyol Süper Lig’in 18. haftasında kendi sahasında Gaziantep FK ile 1-1 berabere kaldı. Maçın ardından sarı-kırmızılı taraftarlar yönetime yönelttiği eleştirileri sürdürürken, yağmurluk krizinin ardından bu kez ısıtıcı sorunu ön plana çıktı.
Soğuk havaya rağmen tribünleri boş bırakmayan taraftarlar, stadyumdaki ısıtıcıların büyük bölümünün çalışmaması nedeniyle tepkilerini sosyal medyada paylaştı. Görüntülerde, bir kısmı ısınamayan ısıtıcılar ve konuya ilişkin tartışmalar dikkat çekti. Eleştirilerin odak noktası, stokta bulunan yaklaşık 150 ısıtıcının yalnızca 32’sinin çalışır durumda olmasıydı.
İşte taraftarların paylaştığı anlar ve kayıtlardaki görüntüler, yönetimin konuyu ciddiyetle ele alması çağrısını yineler nitelikteydi. Haberin kaynağı Haberler.com ve Cemre Yıldız tarafından aktarılan bilgilerde, maçın naklen izleyenler ve tribün kameraları üzerinden damga vuran görüntüler öne çıktı.