Fenerbahçe–Galatasaray Derbisi Öncesi Isınma Anında Gerginlik Yaşandı: Oyuncular Birbirinin Üzerine Yürüdü
Fenerbahçe–Galatasaray derbisi öncesi ısınmada gerilim: Oyuncular birbirinin üzerine yürüdü, maç öncesi tansiyon yükseldi.
Trendyol Süper Lig’in 14. haftasında oynanacak Fenerbahçe–Galatasaray derbisi öncesi sahada tansiyon yükseldi. Isınma esnasında iki takım oyuncuları arasında başlayan sözlü atışmalar kısa sürede fiziksel gerilime dönüştü ve bazı oyuncular birbirinin üzerine yürüdü.
Olayın hemen ardından teknik ekipler ve ilgili görevliler araya girerek sıcaklığı düşürmeye çalıştı ve durumu kontrol altına aldı. Yaşanan anlar anında kameralar tarafından kaydedildi.
Sosyal medya üzerinden hızla yayılan görüntüler, derbinin atmosferini daha da alevlendirdi. Olayla ilgili gelişmeler ise haber siteleri ve paylaşımlarda geniş yer buldu.
Kaynak: Haberler.com