DOLAR
EURO
ALTIN
BIST
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul °C
İstanbul
°C
°C
°C
°C
°C

Etlik Şehir Hastanesi Müzik Topluluğu: Korona Sonrası Moral ve Motivasyon Kaynağı

Etlik Şehir Hastanesi Müzik Topluluğu ile Korona sonrası moral ve motivasyon kaynağı; sağlık çalışanlarına umut veren samimi performanslar.

24.01.2026
A+
A-

Etlik Şehir Hastanesi’nde görevli sağlık çalışanları, hastane personeli ve gönüllülerden oluşan bir müzik topluluğu, özel günlerde verdikleri konserlerle hastalara moral aşılamayı ve çalışanlara enerji katmayı sürdürüyor. Hastane içinde düzenlenen etkinlikler kapsamında Anadolu’nun türkülerini ve Türk halk müziğini seslendiren topluluk, Tıp Bayramı, Hemşireler Günü ve hastanenin açılış yıl dönümü gibi günlerde sahne alarak farkındalık ve dayanışma duygusunu güçlendiriyor.

Başhekim Yardımcısı Doç. Dr. Seval Yılmaz Ergani, hastanenin açılışından bu yana koronun kurulmasına yönelik çalışmaların devam ettiğini ve yaklaşık iki yıldır aktif olduklarını belirtti. “Etkinliklerle dinleyicilere ulaşmak, moral ve motivasyonu artırmak için çaba gösteriyoruz” diyen Ergani, hastane çalışanlarının iş çıkışında kendilerini daha iyi hissetmeleri için müziğin önemli bir rol oynadığını ifade ediyor.

Hemşire Belma Kontaş Horuztepe ise yaklaşık bir yıldır toplulukta yer alıyor ve müziğin yoğun çalışma temposu içinde bireysel olarak da bir rahatlama sağladığını aktarıyor. “Hastalarla iletişim kurarken sesimizi müzikle duyuruyoruz; Türkülerle kurduğumuz bağ, iletişim ve motivasyonu güçlendiriyor” diyen Horuztepe, kültür ve sanatın sağlık camiasında daima var olması gerektiğine inanıyor. Konserlerde Türk halk müziği konusunda çalışmalar yaptıklarını vurguluyor.

TRT Türk halk müziği sanatçısı Özgür Demirhan, topluluğun yaklaşık 45 kişiden oluştuğunu ve sağlık çalışanlarının iş çıkışı enerjilerini müzikle buluşturmanın önemine dikkat çekiyor. Grubun konserlerini “Türkülerle Şifa” adıyla CSO ADA Tarihi Salonu’nda sunduklarını belirtiyor.

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.