Elazığ’daki Din Görevlileri Mayıs Toplantısında Kurban Bayramı Hazırlıkları
Elazığ’daki din görevlileri, Mayıs toplantısında Kurban Bayramı hazırlıklarını ve hizmet planlarını ele aldı.
Elazığ’da görev yapan din görevlileri, mayıs ayı toplantısında bir araya geldi. Toplantının ana gündemi Kurban Bayramı olarak belirlendi ve merkez ile köylerde görev yapan görevliler katıldı. Gerekli planlama ve koordine çalışmaları hakkında görüş alışverişi yapıldı; il genelinde halkın ibadetlerini eksiksiz ve huzurlu bir ortamda yerine getirebilmesi için atılacak adımlar ayrıntılı şekilde değerlendirildi.
Toplantının ilerleyen bölümlerinde, mesai arkdaşlarının başarılarından dolayı verilen ödüller takdim edildi. İl Müftülüğü tarafından düzenlenen çeşitli yarışmalarda dereceye giren personellere yönelik ödül töreni, beğeniyle karşılandı ve iyi dileklerle son buldu.