Beşiktaş, Kocaelispor deplasmanında 1-0’lık skorla yükselişe geçti: Kaytaz’dan analizler
Beşiktaş, Kocaelispor deplasmanında 1-0 kazanarak yükselişe geçti. Kaytaz analizleriyle maç özetini ve kilit anları keşfedin.
Beşiktaş, Süper Lig’de Kocaelispor karşısında kritik bir galibiyet elde etti ve üç puanı sokmasını bildirdi. Maç sonrasında konuşan Yardımcı Antrenör Murat Kaytaz, takımın performansında önemli bir gelişim kaydedildiğini vurguladı.
“Daha iyi oynamaya başladık” şeklinde değerlendirilen sözlerinde Kaytaz, uzun süren yenilmezlik serisine rağmen sahaya çıkarken kazanma alışkanlığını yeniden kazanmalar gerektiğini söyledi. “Sergen Hoca her zaman daha fazlasını istiyor; biz de buna uygun hareket ediyoruz.” şeklinde ekledi ve yeni transferlerin ekibi dinamize ettiğini belirtti.
Takım savunmasında güçleniyoruz diyen Kaytaz, ikinci bölge basıncının sıklığına atıfta bulunarak, bazı anlarda bu baskıyı sürdürülebilir kılmanın zorluklarını da sözlerine ekledi. “Üretkenlik açısından üçüncü bölgede biraz durgunluk yaşadık, Orkun Kökçü’nün yokluğunu hissettik. Ancak iç saha maçlarında daha çok enerjiyle ve daha planlı oynayacağız,” ifadelerini kullandı ve taraftarların bulunduğu atmosferin zorluğunu da dile getirdi.
Gelecek maçlar için hazırlıklar tamam diyen Kaytaz, Galatasaray ve Çaykur Rizespor maçlarına yönelik hazırlık süreçlerinin tamamlandığını belirtti. Duran toplara özel çalışmalar yaptıklarını söyleyerek, rakiplerin dizilişlerini analiz ettiklerini ve her maç için iki farklı oyun seçeneği üzerinde çalıştıklarını vurguladı. “Rakibin arka alanında boşlukları biliyorduk; Agbadou ile golden sonra bu tecrübenin işaretini aldık,” dedi.
Beşiktaş’ın ruhu: kazanma odaklılık mesajını ise Kaytaz şu sözlerle tamamladı: “Beşiktaş camiası kendi içinde yorulmadan, her detayı düşünen teknik ekiple çalışıyor. Berabere kaldıktan sonra üzülüyoruz, nerede yanlış yaptığımızı hızlıca analiz ediyoruz. Burası Beşiktaş!”