Aşure Günü Coşkusu: Suşehri’nde Bereket ve Dayanışma
Aşure Günü coşkusunu Suşehri’nde dayanışma ve bereketle buluşturan sıcak bir yolculuk.
Muhtarın ve vatandaşların bir araya geldiği Suşehri ilçesinde Muharrem ayı vesilesiyle aşure dağıtımı gerçekleştirildi. Cuma namazının ardından Muhsin Yazıcıoğlu Parkı’nda vatandaşlara ikram yapan Suşehri Belediyesi, dayanışma ve kardeşlik ruhunu yeniden pekiştirdi.
Belediye Başkanı Ahmet Ayhan Kayaoğlu, bu haftanın bereket ve birliktelik getirdiğini belirterek, “İnançlarımızı yaşamak ve bu süreçte ilçe halkımızla yan yana olmak, göreve başladığımız günden bu yana sürdürdüğümüz aşure günü geleneğini güçlendirmek için yaptığımız etkinliğin amacıdır.” dedi. Kendisi ayrıca, aşure gününün geleneksel olarak sürdürülmesini aralıksız sürdürmek için çalıştıklarını ifade etti.
Kaynak: AA / Faruk Kara
Kaynak: Haberler.com