Oltu’da Muharrem Aşuresi Buluşması Manzaraları
Oltu’da Muharrem Aşuresi Buluşması: Meşale ışığında anlamlı anlar, dostluk, dayanışma ve kültürel manzaralar eşsiz bir ruha dönüştü.
Oltu Kaymakamı Mustafa Çelik, cuma namazının ardından ilçe merkezindeki Aslanpaşa Camii avlusunda düzenlenen aşure dağıtımına katıldı. Muharrem ayı dolayısıyla Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü tarafından organize edilen etkinlik, yoğun katılımıyla gündeme geldi.
Kaymakam Çelik, vatandaşlarla birlikte aşureyi tadarken paylaşımla dayanışmanın önemine vurgu yaptı. Bu özel zamanın toplumsal kaynaşmayı güçlendirdiğini belirten Çelik, katılımcılarla sohbet ederek Muharrem ayının hayırlara vesile olması temennisinde bulundu.
Aşure ikramı programı, katılımcıların sıcak sohbetleri ve ilginin yoğunluğu altında tamamlandı. Etkinliğin ardından alanda bulunanlar ayrıldı.