Muazzez Sümer Kız Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde Yıl Sonu Sergisi Açıldı
Muazzez Sümer Kız Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nin yıl sonu sergisi büyük coşkuyla açıldı, öğrencilerin yaratıcı çalışmaları görücüye çıktı.
İlde bulunan Diyarbakır Muazzez Sümer Kız Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde yıl boyunca özenle dokunan eserler görücüye çıktı. Plastik Sanatlar alanı öğrencilerinin hazırladığı sergide, toplam 44 tabloya 28 öğrenci imzasını taşıyor.
Öğrencilerin emeğini ortaya seren sergide öğretmenler Açelya Çakan ve Serap Kula’nın rehberliğinde çalışmalar tamamlandı. Serginin açılışında İlçe Milli Eğitim Müdürü Hüsamettin Atlı kurdelesi kesti ve stantları tek tek gezerek eserler hakkında bilgi aldı.
Atlı, genç yeteneklerin sanatsal becerilerinin geliştirilmesinin önemine vurgu yaparak, emeği geçen tüm öğretmen ve öğrencilere tebriklerini iletti. Sergi, İhlas Haber Ajansı ve Haberler.com kaynaklarıyla duyuruldu.