Ertuğrul Arslan Boluspor’dan Ayrıldı: Görevden Çekildi ve Settledeki Gurur Anları
Ertuğrul Arslan Boluspor’dan ayrıldı: Görevden çekilme süreci ve Settledeki gurur anlarıyla kariyerinin dönüm noktası.
Boluspor, son haftalarda yükselişe geçmişken sürpriz bir karar alarak teknik direktör Ertuğrul Arslan ile yollarını ayırdı. Gruptaki rekabetçi performansı ile göz dolduran takımın sahasında elde ettiği sonuçlar, Arslan’ın görevine son vermesiyle yeni bir döneme girildiğini gösteriyor.
Ertuğrul Arslan, sosyal medya üzerinden yaptığı yazılı açıklama ile görevinden ayrıldığını duyurdu. Bu kararın arkasında Gurur ve minnet duygusu taşıdığını ifade eden Arslan, Boluspor camiasına olan teşekkürlerini iletti. Özellikle kendisini bu görevde destekleyen başkan ve yönetim kuruluna, Sportif Direktör Ömer Özen’e ve birlikte çalıştığı oyunculara minnettarlığını belirtti.
İşte Arslan’ın veda açıklamasından seçtiği satırlar: “Boluspor’da teknik direktörlük kariyerime başlamak benim için büyük bir onurdu ve sorumluluğuyla hareket ettim. Oyuncularımızın sahadaki karakteri ve gösterdikleri emek sayesinde bu yolculuk değerliydi. Başkanımız Erdal Bayrak’a, yöneticilerimize ve ekibimize teşekkür ederim. Desteklerini esirgemeyen taraftarlara, Bolu halkına ve basın mensuplarına da ayrı teşekkür borçluyum. Bu bir veda değil; Boluspor’a dair güzel anılarla dolu yeni bir başlangıcın devamı olacak.”
Haberler.com için Cemre Yıldız’ın kaleme aldığı bu açıklama, takımın geleceğine dair belirsizlikleri beraberinde getiriyor. Bu süreçte kulüp yönetiminin yeni bir teknik direktör arayışı hız kazanabilir.