Kızılcık Şerbeti’nde Dökülen Oyuncu Kadrosu: 3 İsim Gidiyor, Senaryo Yeniden Şekillendiriliyor
Kızılcık Şerbeti’nin yeni bölümünde 3 oyuncu ayrılıyor; gerilim artarken senaryo yeniden şekilleniyor. Detaylar haberin ilerleyen satırlarında.
TV dünyasında sıkça konuşulan Kızılcık Şerbeti dizisi, sezon ilerledikçe kadro değişiklikleriyle gündemde kalmaya devam ediyor. İlk bölümden itibaren hem bölümler hem de oyuncu kadrosuyla dikkat çeken yapımda, bir ayrılık dalgası mı başladı sorusu gündeme geliyor.
Yeni açıklanan fragmanda da ayrılıkların sinyalleri netleşti. Geçen hafta Doğa karakterine hayat veren başrol oyuncusu Sıla Türkoğlu’nun diziden ayrılacağı kesinleşmişti. Şu ana kadar iki oyuncunun daha projeden ayrılması kesinleşmiş durumda.
3 Oyuncu Gidiyor ifadesinin altı çiziliyor; Doğa, Işıl ve Mustafa karakterlerini canlandıran isimlerin, gemi kazası sonucunda diziden ayrılması bekleniyor. Bu vedaların ardından geriye kalan oyuncular için senaryonun nasıl evrileceği merakla bekleniyor.
Kaynak: Ensonhaber