Kocaman’dan Fenerbahçe Açıklaması: Yönetimler ve Teknik Kadro Üzerine Dürüst Değerlendirme
Kocaman’ın Fenerbahçe açıklaması: Yönetimler ve teknik kadro üzerinde samimi, tarafsız ve net bir değerlendirme.
Fenerbahçe’nin eski teknik direktörü Aykut Kocaman, sarı-lacivertli kulübün yeni teknik direktör tercihiyle ilgili görüşlerini paylaştı. Olağanüstü seçimli genel kurul sürecinde sıkça adı geçen tecrübeli çalıştırıcı, kamuoyunu aydınlatma gereği duyduğunu belirtti ve süreci kendi gözünden özetledi.
1 Mayıs 2026 Cuma günü Aziz Yıldırım’ın davetiyle başlayan ve kamuoyunda resmi bir paydaşlık olmaksızın ilerleyen süreçte, Oğuz Çetin ile Fenerbahçe’nin sezon planlaması, transfer tercihleri ve mevcut kadro dengesi üzerinde yoğun ve uyumlu bir çalışma yürütüldüğünü ifade etti. Ancak teknik kadro konusunda uzlaşmaya varılamayınca 16 Haziran Salı gecesi saat 23.58’de yaptıkları telefon görüşmesinin sona erdiğini ve ertesi gün yönetim kurulunun bir tercih yaptığı yönündeki haberlerin kamuoyuna yansıdığını açıkladı.
Gelecek planlamasında başarının ve başarısızlığın payının yönetimlere ait olduğuna vurgu yapan Kocaman, “Bir spor kulübünde başarıyı ve başarısızlığı en çok yönetenler yönetimlerdir; çünkü kararlar onların yönlendirmesiyle şekillenir.” dedi. Kongre üyelerinin onayını alarak seçim süreçlerini yöneten yönetimin tercihlerinin sorumluluğunu kabul ettiğini ifade etti ve İsmail Kartal ve ekibi için başarı dileklerini paylaştı. Bununla birlikte uzun yıllar süregelen kırgınlıkların bile Fenerbahçe sevgisini gölgelemediğini, kulübün menfaatlerinin her şeyin üzerinde olduğunun altını çizdi. Bu zorlu dönemde de kulübün çıkarlarının ön planda tutulmasının önemine değindi ve başarı için en iyi dileklerini iletti.
Kaynaklar: AA / Süha Gür; Haberler.com