Ardahanlı Gazeteciler Ödüllerle Onurlandırıldı: ATSO Başkanı Kutlama Yaptı
Ardahanlı gazeteciler ödüllerle onurlandırıldı; ATSO Başkanı bugün etkileyici kutlama yaptı, başarılar ülke haberlerinde gurur kaynağı oldu.
Doğu Anadolu Gazeteciler Cemiyeti (DAGC) tarafından verilen 2025 Gazetecilik Başarı Ödülleri Yarışması’nda başarı elde eden Ardahanlı gazetecilerle ATSO yönetimi buluştu. Kentteki bir işletmede düzenlenen görüşmede, Ardahan Ticaret ve Sanayi Odası (ATSO) Genel Sekreteri Aşkın Kızılkaya ile ödül sahibi gazeteciler hazır bulundu.
ATSO Başkanı Çetin Demirci, konuşmasında Ardahanlı basın mensuplarının bölgenin sesi olduğunu dile getirerek, elde edilen başarının kent adına kıymetli bir gurur kaynağı olduğunu ifade etti. Gazetecilerin zor koşullarda kamuoyunu aydınlatma görevini başarıyla sürdürdüklerini vurgulayan Demirci, DAGC tarafından verilen bu ödüllerin meslektaşlarının emeğinin karşılığını gösterdiğini kaydetti. Ardahan’ın doğal güzelliklerini ve ekonomik-sosyal yaşamını ulusal platformlara taşıyan tüm gazetecileri yürekten kutluyorum. Bu tür başarıların artarak devam edeceğine olan inancımı paylaşıyorum.
Yarışmada ödül alanlar arasında Günay Nuh, “Kura’nın Buharı” adlı fotoğrafıyla yerel fotoğraf dalında; Alper Turgut, “Sınırda ‘zorunlu’ sağlık sigortası” başlıklı haberle sağlık haberi dalında; Olgun Yıldız ise “Süt üreticileri düşük fiyattan şikayetçi” adlı haberle ekonomi haberi kategorisinde ödüle layık görüldü. Ayrıca Serhat Ardahan Gazeteciler Derneği Başkanı Deniz Başlı, “Çıldır Gölü’nde festival” başlıklı haberle yerel televizyon haberi dalında başarı ödülü kazandı.
Kaynaklar: AA / Günay Nuh; Haberler.com