Eskişehir Konserinin Ardından Haluk Levent Yoğun Bakımda
Eskişehir konserinin ardından Haluk Levent yoğun bakımda; sağlık durumu güncel, destek mesajları ve gelişmeler haberimizde.
Eskişehir’de düzenlenen konser sonrası Haluk Levent sürpriz bir sağlık sorunu yaşadı. Sahne sonrası rahatsızlanan sanatçı, hızla hastaneye kaldırıldı ve Ankara’da bulunan Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi’nde tedavi altına alındı.
Levent, ilk müdahalenin ardından mide kanaması teşhisi konulduğunu öğrenildi ve yoğun bakım ünitesinde gözetim altında tutuluyor.
Kamuoyuna verilen bilgiler doğrultusunda sağlık durumunun kontrol altında olduğu, doktorların gerekli müdahaleleri sürdürdüğü belirtildi.
İlgili haber merkezi Ensonhaber’e göre olayla ilgili detaylar güncellenmeye devam ediyor.
Kaynak: Ensonhaber Haber Merkezi