Ramazan Akşamında Görev ve Vefa: İçişleri Bakanlığı’nın Dayanışma Mesajı
Ramazan akşamında görev ve vefa vurgusu yapan İçişleri Bakanlığı’nın dayanışma mesajı, toplumsal birlik ve yardımlaşmayı ön plana çıkarıyor.
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi’nde düzenlenen iftar programında Jandarma, Polis ve Sahil Güvenlik personeliyle buluştu. Konuşmasında, aileden gelen güven ve birliktelik duygusunu vurguladı; Ramazan’ın rahmet, mağfiret ve bereketle dolu akşamında milletin huzuru için nöbet tutan kahramanlara olan minnetini dile getirdi.
Mülkü vatan kılmanın yolu da insanı yaşatmaktan geçer sözleriyle başlayan bölümde, Türk bayrağının dalgalandığı her noktayı vatan toprağı olarak gördüklerini belirtti. Güçlü ve merhametli bir güvenlik anlayışını benimseyerek, gönül kazanmanın ve huzuru kalıcı kılmanın yolunun bu irfanda yattığını ifade etti. Nasihat niteliğinde olan bu sözlerle, sabır, fedakarlık ve kardeşlik değerlerini Ramazan’a dair umutla bağdaştırdı.
Devletin beka ve milletin huzuru için Jandarma, Polis, Sahil Güvenlik ve Güvenlik Korucularının bugünün zorlu koşullarında da görevlerinin başında olduğuna dikkat çekti. Terörle, siber tehditlerle, organize suç örgütleriyle ve uyuşturucu ticaretiyle mücadeleyi kararlılıkla sürdürdüklerini belirtti; 23 yıldır süregelen mücadeleyle aydınlık Türkiye’nin inşa edildiğini dile getirdi.
Ay yıldızlı bayrağımızı dalgalandırmak için azim ve kararlılıkla çalışmaya devam edeceklerini ifade eden Çiftçi, görev başında iftar açan güvenlik mensuplarına olan duaları paylaşarak, bayrağın ebediyen semalarda yankılanması ve ezanın her daim okunması için aynı ruh ve kararlılıkla ilerleyeceklerini belirtti. Bu akşamın, birlik ve kardeşliği pekiştirmesi sonucu milletin evinde bulunan kardeşlik duygusunun güçlenmesini temenni etti. Cumhurbaşkanı’na duyduğu şükranı yinelerken, şehitler ve gaziler için duyulan minnet ve sağlık dileklerini tekrar etti.