Beyazıt Öztürk’ün Beyaz’la Joker Kadrosundaki Kriz ve Yönetmen Ayrılığı
Beyazıt Öztürk’ün Beyaz’la Joker kadrosundaki kriz ve yönetmen ayrılığına dair tüm detaylar, işin perde arkası ve sonuçlarıyla incelendi.
Beyazıt Öztürk, uzun bir aradan sonra Kanal D’de yayınlanan Beyaz’la Joker programı ile yeniden izleyicilerin karşısına çıktı. Seyirciyi geri kazanmayı hedefleyen yarışmanın 3 milyon TL’lik büyük ödülü dikkat çekti; ancak reytingler beklentinin gerisinde kaldı.
Programın reytinglerinde planlanan başarı yeterince elde edilemeyince ekip içinde gerilimler yükseldi ve yönetmenlik koltuğunda değişiklik olayları gündeme geldi. Ahmet Zafer Demirci’nin isim sahibi yönetmen olarak gösterildiği süreçte, programla yolların ayrıldığı öğrenildi.
YÖNETMENLE YOLLAR AYRILDI
Liderlik koltuğundaki gerginlikler, programın genel akışını da etkiledi. Yaşanan kriz sonrası ekipten bir karar olarak Demirci’nin programla olan bağının kesildiği belirtiliyor. Sosyal medya üzerinden yapılan paylaşımda Demirci, “An itibariyle Beyaz’la Joker programıyla ilişkim kalmamıştır. Neyse ki sektör kimin ne olduğunu biliyor.” ifadelerini kullandı.
Kaynak: Haberler.com / Magazin