Beşiktaş’tan Ayrılık Sonrası Gabriel Paulista’nın Yeni Yurdu: Corinthians
Beşiktaş’tan ayrılığın ardından Gabriel Paulista’nın yeni adresi: Corinthians. Yeni yuvasında etkileyici performans ve gelecek vaat eden adımlar.
Gabriel Paulista, Beşiktaş ile yollarını karşılıklı anlaşmayla sonlandırmasının ardından yeni macerasına Brezilya’da başlamaya karar verdi. Corinthians, 35 yaşındaki stoperle sözleşme imzalayarak onu kadrosuna kattı ve oyuncu kısa süre içinde ilk antrenmanına çıktı.
Corinthians tarafından duyurulan gelişmede, Palmeiras’tan Beşiktaş’a giden defans oyuncusunun 31 Aralık 2027’ye kadar geçerli bir sözleşmeye imza attığı bildirildi. Yeni takım arkadaşlarıyla birlikte çalışmaya başlayan Paulista için kulüpten yapılan açıklamada, formasıyla sahada etkili bir katkı sağlaması hedefi vurgulandı.
BEŞİKTAŞ KAP AÇIKLAMASI Beşiktaş Futbol AŞ, Gabriel Paulista ile yollarını karşılıklı olarak bitirdiğini Kamuyu Aydınlatma Platformu üzerinden duyurdu. Yapılan açıklamada, “Profesyonel futbolcumuz Gabriel Armando de Abreu ile sözleşmemiz karşılıklı olarak sona erdirilmiştir. Gabriel Paulista’ya kulübümüze katkılarından dolayı teşekkür eder, kamuoyunun bilgisine saygılarımızı sunarız.” ifadesi yer aldı.
BEŞİKTAŞ KARİYERİ Siyah-beyazlı formayla yaklaşık 1.5 yıl boyunca Atlético Madrid’den transfer edilen oyuncu, toplamda 45 maçta görev aldı ve bu maçlarda 1 gol ile 3 asistlik bir performans sergiledi.