Fenerbahçe, Konyaspor’u 4-0’la geçerek yeniden ikinci sıraya yükseldi
Fenerbahçe, Konyaspor’u 4-0 yenerek yeniden ikinci sıraya yükseldi. Şampiyonluk yolunda önemli bir adım!
Chobani Stadyumu’nda oynanan Trendyol Süper Lig mücadelesinde Fenerbahçe, Konyaspor’u 4-0 mağlup etti. Karşılaşmanın belirgin anlarından biri, taraftarların sahaya yansıyan tepkileri oldu. Fenerbahçe, ilk yarıda etkili bir performans sergileyerek kaleye 14 şut gönderdi ve 3 gol buldu. Kalelerinde ise 3 şut görmelerine rağmen, ikinci yarıda rakip kaleye karşı 14 şut üretilmesine rağmen dakikalar ilerledikçe baskının azalması dikkat çekti.
Sarı-lacivertli ekip, oyun yapısında ikinci yarıda değişiklikler yaşarken, taraftarların tepkileri sosyal medya üzerinden de sürdü. Yorumlarda, “Farkı neden artırmıyoruz?”, “4-5-6-7’yi istesek atarız ama hücum bile etmiyoruz” gibi ifadeler öne çıktı ve takımın özellikle ikinci yarıda hücum üretiminin düşüğü eleştirildi. Öte yandan, teknik direktör Tedesco’nun oyuncuları yönlendiriş biçimi de bu eleştirilerin merkezinde yer aldı.
Yeniden ikinci sıraya yükselen Fenerbahçe Konyaspor’u farklı skorla mağlup eden sarı-lacivertliler, bu sonuçla Trabzonspor’un puan kaybetmesi üzerine yeniden lig ikinciliğine oturdu. Bu galibiyet, sezon içinde çıtayı yükselten Fenerbahçe’nin yarıştaki konumunu güçlendirdi.