Evren Turhan’dan Derbi Yorumu: 1 Puan İçin Sevinenler ve Kerem Aktürkoğlu İçin Sert Sözcükler
Evren Turhan’ın derbi yorumu: 1 puan sevinenler ve Kerem Aktürkoğlu için sert eleştirilerle dolu bir analiz.
Evren Turhan, Spor yorumcusu olarak Süper Lig’in 14. haftasında oynanan derbiyi değerlendirdi. Fenerbahçe ile Galatasaray arasındaki mücadele 1-1 sonuçlandı ve Turhan, maçın sonrasında şunları söyledi: “1 puana seviniyorlar” ifadesiyle, Fenerbahçe’nin maçtan mutlu olduğunu belirtti. Hakem kararlarına da değinen Turhan, “Okan Buruk’un sözleri haklıydı; sakatlık olmadan sahaya çıkmak önemliydi. Maçı konuşmaya gerek yok. Yasin Kol, görevini yaptı ve bunu Türkiye’nin önünde gösterdi. Skriniar’ın iki kırmızı kart görmesi gerektiğini söylemiştim; bu kez görmedi ama fark edildi.” dedi. Rakip takımın 1 puana sevindiğini vurguladı ve “bu halleriyle şampiyon olmayı düşünüyorlar” şeklinde ekledi.
“KEREM AKTÜRKOĞLU RÖVANŞA GELMEZ” başlığıyla devam eden açıklamada, Galatasaray’ın eski oyuncusu olarak bilinen Fenerbahçeli Kerem Aktürkoğlu’nun performansı eleştirildi. Turhan, “Kerem Aktürkoğlu’nu gördünüz işte. Galatasaray’a karşı oynayamaz, eli ayağı titrer ve öyle de oldu. Sözümün arkasındayım; rövanşa da gelmez, ‘Sakatım’ der, kart görür gelmez.” ifadelerini kullandı. Haberin kaynağı Haberler.com olurken, bu yorumlar Cemre Yıldız’ın haberinde yer aldı.